lördag, mars 10, 2007

Kusin Fredriks födelsedag!

Igår var vi hemma hos min kusin Fredrik och firade hans 15-årsdag! Mamma och pappa trodde att jag skulle somna direkt när jag kom dit, eftersom jag brukar somna vid sjutiden på kvällen i vanliga fall... men det här var ju ingen vanlig kväll! Fullt av folk att titta på och leka med. Trots det så försökte mamma och pappa få mig att sova ett tag, men det ville ju inte jag! Speciellt inte när jag fick sitta med vid bordet i mammas famn och mysa istället... Kusin Niklas var så snäll mot mig då; han tog upp leksakerna när jag tappade dom och lekte med mig så att jag inte hade tråkigt, det var nog därför jag höll mig vaken så länge! Pappa tog inte så många bilder under kvällen, men här finns det några i alla fall!

//Meja

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida