måndag, februari 26, 2007

Babysim!?

Idag så åkte jag med mamma och pappa till Stockholms sjukhem för att vi skulle börja med babysim! När vi kom fram så såg jag att dom andra redan badade för fullt i ett jättestort badkar och självfallet ville jag också ner i vattnet så fort som möjligt, men tydligen så börjar inte vår kurs förrän nästa vecka! Lite sorgsna så gick vi och tittade på hur det såg ut, och pappa köpte badbyxor till mig och badmössa till sig själv och mamma. Nu är vi i alla fall helt förberedda inför nästa veckas första babysim! Jag är så nyfiken på hur det är att plaska runt i den där stora badbaljan!

//Meja

PS. Nu så börjar förkylningen *äntligen* att avta så smått. Jag är fortfarande lite snorig och hostar en del, men det börjar kännas bättre.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida