söndag, februari 18, 2007

Ännu en förkylning...

*suck* Nu är det dags för ännu en förkylning... Nummer fyra eller fem i ordningen, jag kan ju knappt hålla reda på när de tar slut och nästa börjar! Jobbigt är det också, eftersom jag knappt kan sova när näsan är så här täppt... Och när jag vaknar på natten så försöker mamma få bort snoret med en nässug och med koksalt och med Nezeril, det tar ju så lång tid innan jag får mat! Det är ju så jobbigt att vara förkyld, jag ville ju inte bli det igen! Och inte vet jag var det kommer ifrån heller... *suck*

//Meja

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas att jag inte är den som smittade eran lilla gosing. Kram annika

19 februari, 2007 14:38  
Anonymous Anonym sa...

nej, jag är säker på att hon blev sjuk när helene tog med meja till dagis... det har varit källan de flesta tidigare gångerna...

24 februari, 2007 23:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida