torsdag, februari 01, 2007

Ännu en månad har passerat...


Nu har ännu en månad passerat och jag riktigt känner hur jag växer, även om det inte är så mycket på längden... Istället så börjar jag att få mer och mer kontroll över min kropp och jag kan nu lätt plocka upp saker och röra mig runt på golvet (dock bara baklänges och jag har nog inte så mycket kontroll egentligen...). Men jag har i alla fall fått börja prova på lite annan mat vilket gör att jag mer och mer vill vara med när mamma och pappa äter sin middag så att jag kan få lite smakprov på deras mat. Tyvärr så verkar inte dom vilja låta mig smaka på allt riktigt ännu... :-(

Nåja, jag får väl tjata lite mer nästa månad så kanske dom blir bättre på det! Tills dess så får ni nöja er med januari månads bilder som ni hittar här!

//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida