torsdag, januari 25, 2007

Mamma/barn-gympa!?


Idag så trodde jag att mamma och jag skulle gå ut på en promenad och att jag kunde få en vilostund i vagnen som vanligt, men det blev allt annat än en vanlig promenad! Istället gick vi till Saga Motion på Mariatorget och mamma hade lite aerobics samtidigt som jag fick ligga på en matta och titta på. Det var lite tråkigt i längden så då gnällde jag lite så kom mamma genast och hjälpte mig... Det kändes nästan som om hon ville att jag skulle gnälla, så att hon inte skulle behöva träna så mycket...

//Meja

PS. Både pappa och jag tycker att det är synd att det inte finns någon bild härifrån, det hade varit roligt att ha en bild på alla mammorna i föräldragruppen som tränade ihop... men ni får nöja er med en bild på mig!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida