onsdag, januari 17, 2007

Hej, jag heter Rulle...

Igår så rullade jag över från mage till rygg både åt vänster och åt höger, tidigare har jag inte klarat av att rulla åt höger... Och ikväll innan det var dags för mitt bad så låg jag på en filt och lekte med pappa och mina gosedjur och då lyckades jag rulla över på rygg från mage igen för första gången! Det var inte så svårt egentligen, och jag lyckades med det flera gånger... Men det är ju roligare när jag får mamma eller pappa att vända mig tillbaks. Fast det är ju klart att det är bra att kunna rulla själv, som när jag rullade över halva vardagsrumsgolvet. Det är mycket lättare än att krypa och så går det så fort också!

//Meja

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida