lördag, februari 03, 2007

Min dopdag


Idag så har det varit min dag! En riktigt lång dag har det varit också, jag trodde aldrig den skulle ta slut! Fullt av släktingar som kom för att vara med på min dopdag och alla långväga gäster tackar jag särskilt... Speciellt roligt var det att träffa mina kusiner tyckte jag, även om Vilma lyckades skrämma mig så att jag började gråta och Melker drog mig i håret när vi var hemma hos mormor och morfar på middag på kvällen. Till slut efter middagen så orkade jag inte mer, och när vi åkte hem vid halv åtta på kvällen så var jag helt slut och somnade i bilstolen...

Jag vill tacka er alla för att ni kom och firade min dopdag och tack för alla fina doppresenter som jag fick! Här hittar ni bilderna från dagen...

//Meja

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida