torsdag, februari 22, 2007

Äntligen så får jag komma iväg på en resa!

Idag så tog mamma och pappa med mig på restaurang Patricia för att äta middag. Jag trodde att jag också skulle få äta all den goda maten som serverades, men inte då... till mig så hade mamma med sig en barnmatsburk med någon dessert istället. Den var faktiskt riktigt god, men jag tyckte nog att mammas mat såg ännu godare ut även om jag inte fick smaka...

Eftersom det var mammas födelsedag så hade pappa med sig hennes present, en resa till New York i april och jag får också följa med! Äntligen så får jag användning av mitt pass, och dessutom får jag ju se New York som jag vet att mamma och pappa tycker så mycket om!
//Meja

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Louise sa...

Ååå vad härligt det låter att först ut och äta och sen åka iväg till USA, ingen dum present det inte. Jag blir riktigt avis, men jag ska nog hitta något som ni får köpa med er hem till oss/mig:)
Kramar
Louise

26 februari, 2007 14:29  
Anonymous Anonym sa...

Vi får väl se om det får plats.. vi ska shoppa så att det knakar nämligen! :-))

26 februari, 2007 20:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida