tisdag, februari 27, 2007

Ännu ett besök på BVC!

Idag så var det återigen dags för ett besök på BVC. Jag trodde att vi kanske skulle dit och träffa dom andra i föräldragruppen, men istället var det dags för den där läskiga vaccinationen igen... Det gör ju så ont!

När vi kom dit så började vi dock med vägning och mätning och som vanligt så hade jag gått upp och blivit längre... men inte så mycket tyngre eller längre som jag hoppats på! Nu väger jag 6 600 gram, vilket är drygt 450 gram mer på sex veckor. Dessutom har jag blivit ytterligare ett par centimeter längre och är nu 67,5 centimeter lång! Men tittar man på BVCs diagram så är jag alldeles för liten i vikten, men längre än vad jag ska! Snurrigt va!?

//Meja

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida