torsdag, mars 01, 2007

Gammelfarmors nya lägenhet!


Idag så var vi och hälsade på min gammelfarmor. Jag och mamma hade inte sett hennes nya lägenhet tidigare, och den var ju jättefin och med den stora uteplatsen som jag hoppas på att få leka på i vår när snön är borta! Tills dess så fick jag nöja mig med att göra gymnastiska övningar på hennes vardagsrumsgolv istället!

//Meja
PS. Innan vi åkte dit så var jag hos barnläkaren på sexmånadersbesök, och allt var utmärkt med mig tyckte hon. Jag kunde flytta leksaker från den ena handen till den andra och om leksaken föll ned på golvet så tittade jag efter den. Det sista testet var att rulla över från rygg på mage, och det gjorde jag så snabbt så att hon inte hann se det ens en gång! Hela testet var en barnlek tyckte jag!

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ojoj hoppas att Meja tar det lugnt med hennes framsteg, blir jobbigt om hon börjar att krypa tidigt. Har en själv hemma och det går riktigt fort, mycket som händer då kan jag säga:)

02 mars, 2007 20:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida