måndag, mars 05, 2007

Äntligen babysim!

Idag så var det äntligen dags för mitt första besök på babysim tillsammans med pappa... och jag har längtat på det här hela veckan! Jag fick ta på mig mina nya snygga badbyxor samtidigt som mamma och pappa fick ta på sig sina töntiga badmössor! *fniss*

När mamma bar ned mig i den jättestora badbaljan så höll redan några andra bebisar på och lekte för fullt i vattnet... Själv tyckte jag dock att det kändes lite konstigt med allt vatten, jag kunde ju inte nå botten!

Efter ett tag kändes det dock bättre och det var pappa och jag som gjorde alla övningarna tillsammans, mamma var mest med i vattnet och tittade på eller tog bilder... Alla övningar gick bra idag, men den som var lite knepig var när pappa skulle hålla mig flytande på rygg i vattnet. Jag gillar ju inte att ligga på rygg och kämpade för att komma över på mage!


Roligast var det på slutet när vi bebisar möttes i en liten ring i mitten med våra föräldrar bakom oss, då fick vi en chans att lära känna varandra bättre. Jag och Vincent flörtade en del med varandra och både Vincent och hans mamma tyckte att jag var så söt!
Det var riktigt jobbigt med babysim, och jag blev helt slut i kroppen. Tur att det inte var längre än en halvtimma för jag var helt slut och somnade direkt när vi satte oss i bilen för att åka hem...
//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida