tisdag, oktober 10, 2006

Återbesök på BVC... igen!

Så var det återigen dags för återbesök på BVC och dena gång skulle vi vara där redan klockan 10.00, men vi hade lärt oss från förra gången och hann i tid denna gång! :-)

Idag när vi var där så började vi med att kontrollera min längd, 55 centimeter, en liten ökning sedan BB i varje fall, även om det bara var sju centimeter... Efter att vi kontrollerat min längd så var det dags att se hur mycket jag gått upp i vikt. Mer än ett halvt kilo på två veckor, underbart! Att jag även får mat av pappa har nog gjort sitt till. Det här tyckte jag kändes riktigt bra, men enligt pappa så låg jag tydligen fortfarande under någon linje både vad gäller längden och vikten... bäst att kämpa på så att man blir stor någon gång!

Förutom att mäta och väga mig så ville tanten på BVC också se om jag med mina ögon kunde fokusera någon blå trasa genom att vrida på huvudet, det var ju hur svårt som helst! Då var det roligare när jag fick ligga på mage och skulle lyfta på huvudet, det var ju både lätt och roligt. Då tyckte tanten att jag var riktigt duktig också!

//Meja

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida