måndag, oktober 02, 2006

Har pappa också mat!?

Wow, idag hände någonting jättekonstigt! Pappa hade varit och arbetat och kom hem ganska sent, så jag hade mest varit med mamma hela dagen. Efter att mamma badat mig och jag fått mat av henne så var det sovdags för mig. Men jag kunde ju inte somna... Pappa hade ju inte kommit hem ännu! Till slut kom han hem, och då hade han med sig en överraskning - mat!

Jag tyckte det kändes lite konstigt när jag låg i pappas famn och han ammade mig med en plastflaska, men det gick riktigt bra och jag somnade nästan på en gång när jag efteråt låg på hans axel. Efter den långa väntan på pappa och efter hans mat så var jag så trött att jag sov i sex och en halv timma. Så länge har jag aldrig sovit tidigare!

//Meja

PS. Det känns bra att pappa kan ge mig mat med, ifall mamma behöver gå iväg på någonting ibland...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida