lördag, september 16, 2006

Pappa är försvunnen!?


Jag är precis på väg att somna i mammas famn, men skriver ett kort litet inlägg… Det har verkligen varit mycket mamma idag – pappa har knappt synts till alls idag! I morse så fick jag och mmamma varsin puss innan han försvann ut i svampskogen tillsammans med farfar. När dom kom hem igen så sov jag nästan hela tiden, och när pappa duschat och fixat iordning sig så stack han ut igen. Tydligen så skulle han iväg på någon fest på Universitetet ikväll… Men mamma och jag klarar oss nog själva ikväll. Jag hoppas bara att mamma hinner med att laga lite mat till sig själv även om pappa är borta, hon verkar inte vara så bra på att komma igåg det!

//Meja

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida