onsdag, september 13, 2006

Idag träffade jag min farmors mor!

Det var först vid lunchtid som pappa berättade för mamma och mig att vi skulle åka och träffa min farmors mor. Det var en lång resa ut till Brommaplan där hon bor, och jag låg därför och sov när vi kom fram. Men då fick mamma och pappa en chans att prata med henne själv över en kopp kaffe. När jag vaknade så fick jag träffa henne för första gången... och min farmors bror Pieter som också var där och hälsade på! Det var roligt att träffa dem, men jag var så trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna... Efter någon timma med fika och efter det att jag fått lite mat av mamma så gav vi oss iväg för att åka med tunnelbanan in till stan igen. Jag trodde att vi skulle åka direkt hem, men mamma och pappa hade andra planer och åkte istället till Medborgarplatsen där vi träffade Per, Calle och Johan som satt och drack öl i sommarvärmen.

//Meja

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men nu vill jag ha uppdatering, Meja!!!

21 september, 2006 21:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida