torsdag, september 07, 2006

Skönt hemma...

Som vanligt så blir det mest bilder av mig när jag sover tycker pappa. Jag tycker dock att jag har en ganska bra tillvaro just nu, sover mest hela tiden. Om jag blir hungrig så räcker det med att jag gnyr lite så lägger mamma mig i sin famn. Underbart!

Jag har börjat stadga mig i mitt hem, och det känns bra. På nätterna så ligger jag mellan mamma och pappa i sängen, vilket gör att det är nära till maten också.

På dagarna så ligger jag ofta i mammas eller pappas famn, men ibland får jag en chans att sträcka ut mig i korgen också. Även om jag saknar värmen som jag får i deras armar så är det ändå skönt att få ligga på rygg och sprattla med både armar och ben en stund. Ljuset i fönstret är också skönt att ligga och titta på och tröttnar jag så låter jag bara lite så kommer dom springande.

//Meja

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida