torsdag, september 07, 2006

Mormor och morfar på besök!

Idag har det varit en spännande dag!

På förmiddagen har vi mest legat i sängen och sovit hela familjen. När vi kom upp så åt mamma och pappa en sen frukost och på eftermiddagen har vi tagit en lång tur med vagnen och jag var och handlade mat för första gången. På vägen hem gick vi in på konditori Eclair och köpte en tårta, och även om jag nästan sov när vi kom in på konditoriet så vaknade jag genast till. Det luktade verkligen gott! Pappa köpte en liten Princesstårta som såg så söt ut.

När vi kom hem, så hann jag precis få lite mat innan mormor och morfar kom på besök.
Mormor var riktigt snäll och mysig tycker jag. Det var skönt att ligga i hennes famn och vila ett tag. Morfar stod lutad över mig och pratade för fullt. Hans mustach rörade sig så roligt tycker jag! Efter ett tag fick jag även ligga hos morfar, han var riktigt mysig och så höll han på och pratade lustigt med mig hela tiden. Dessutom hade mormor och morfar med sig en jättefin badcape och en lite mjukis-ko som kunde låta. Den har jag vid mitt huvud i korgen hela tiden nu.
Lite senare så kom också min äldsta moster förbi. Hon hade med sig en riktigt söt brun och randig sparkdräkt. Jag märker dock att jag är ganska så liten, för både armarna och benen är riktigt stora för mig.

//Meja

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida