torsdag, september 14, 2006

Besök, besök, jag älskar besök!



Idag fick jag besök igen, vad jag älskar det! Idag kom äntligen mina kusiner Emma och Emil förbi tillsammans med faster Eva och farbror Anders. Min faster Eva kom förbi redan min första dag uppe på BB, men som jag har väntat på att få träffa resten av familjen!
Jag trivdes verkligen att ligga i deras famnar och jag fick hoppa mellan deras famnar hela kvällen, det var jätteroligt! Min faster Eva låg jag minst hos ikväll, hon kanske kände att de andra i familjen skulle få hålla mig mer eftersom hon träffat mig en gång i förväg...

Det var roligt att få träffa mina kusiner idag, och jag hoppas att det är fler som kommer att komma förbi och hälsa på mig, det är så spännande att få se nya ansikten!

//Meja


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Väldigt vad bra du och jag matchar varandra. Vi är nog menade att träffas ofta. Hela familjen är stormförtjusta. Kram faster Eva

25 september, 2006 11:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida