måndag, september 18, 2006

En tant på besök från BVC

Mamma och pappa har städat lägenheten hela förmiddagen och jag har fått flytta på mig mellan soffan och sovrummet flera gånger. Jag undrade varför, men så plötsligt ringde det på dörren. BVC kom på besök hemma hos oss. Tanten från BVC satt och pratade länge med mamma och pappa om allt möjligt, själv tyckte jag det var lite tråkigt och sov mest hela tiden. Plötsligt när jag sov som bäst så lyfte pappa upp och bar in mig till skötbordet i badrummet. Tanten från BVC ville känna på mig och se hur jag såg ut och efter det tog hon upp en våg som mamma vägde mig med. 3220 gram. Äntligen. Nu har jag gått upp lite i vikt, även om det bara är 300 gram på en dryg vecka... Hoppas att det är ännu mer vid nästa kontroll!

//Meja

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida