söndag, oktober 08, 2006

Äntligen fick jag träffa min moster Louise och kusinerna i Lingbo!


Tänk vad länge jag fick vänta på att träffa min moster Louise. Fast det är klart, med en så pass lång bilresa så förstår jag kanske varför mamma och pappa väntat med att åka dit... Nu en månad efter jag kom till världen så fick jag dock träffa dem! Det var verkligen roligt att träffa mina kusiner där uppe eftersom dom inte är så mycket äldre än mig. Om ett par år så kommer vi säkert ha riktigt kul tillsammans!

Det var roligt att vi alla var där uppe tillsammans hela helgen... Min mormor och morfar, bägge mina mostrar med respektive och alla vi barn gjorde att vi var elva stycken! Det var riktigt trevligt och jag hoppas att vi kan ses allihopa snart igen...

//Meja

PS. Bilderna från min helg i Lingbo hittar du här!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida