söndag, maj 06, 2007

Ännu en månad har passerat...


Tänk att jag idag blivit en månad äldra. Åtta månader har gått sedan jag föddes och jag tror att den här senaste månaden har varit den mest händelserika av dem alla! Dels har jag ju varit på babysim, och så har jag lärt mig att stå och dessutom så har jag åkt med mamma och pappa till andra sidan Atlanten och fått åka runt i taxibilar i New York. Det känns helt otroligt!

Att jag dessutom lärde mig att krypa har gjort stor skillnad. Nu kan jag ju följa efter mamma och pappa när de är i olika rum, och jag kan ju bege mig ut på upptäcksfärd i lägenheten också.. och det känns riktigt spännande!



Naturligtvis firade mamma och pappa lite extra tillsammans när vi kommit hem igår kväll, det gör de ju alltid den femte... Med varsitt glas bubbel så satt dom och tittade på bilder från månaden som gått. Om du själv vill titta på bilderna så hittar du dem här!

//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida