lördag, april 14, 2007

Många besök på lotten


Nu när vi fått lite vårvärme och solen skiner så har vi hamnat ganska ofta på farmor och farfars kolonilott, vilket jag tycker är roligt.. På vägen dit så gick vi längs med Årstaviken och det var fullt med fåglar som jag tyckte var riktigt spännande att titta på.


Det är så härligt att sitta ute i den varma vårsolen och äta lunch tillsammans med farmor och farfar. Efter lunchen så fick mamma och jag sitta en hel del i gräset och njuta samtidigt som pappa kämpade på med att utöka terrassen så att ytterligare ett par rader med gatstenar fick plats.



//Meja

PS. Ibland kan jag tycka att pappa är lite tråkig med sin kamera, men idag så lyckades han få mig att göra en hel del knasiga grimaser som den nedan!


Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida