måndag, mars 26, 2007

Återigen i poolen!


Så var det måndag igen, och dags för babysim tillsammans med mamma och pappa... Istället för att ta bilder från poolkanten så hade pappa kameran i en stor konstig plastpåse. På det sättet kunde han ha med sig den ned i poolen, gissa om vi alla tittade märkligt på den!


Nåja, snart hade vi alla glömt bort pappas plastpåse och höll på med de vanliga övningarna istället. Nu börjar jag bli van vid de olika övningarna vi gör, och klarar till och med av att ligga kvar på rygg när mamma och pappa drar runt mig i vattnet! (Det ställer dock krav på koncentration, titta på mammas tunga! *skratt*)


Det nya idag var att vi fick åka om kring och flyta i en badring. Det var jobbigt för axlarna att hänga så där hela tiden... men trots detta så var det ganska skoj. Mamma och pappa drog runt mig i vattnet samtidigt som jag försökte sparka med benen för att komma fram på egen hand...

Efter vad som kändes som en evighet så var lektionen slut för idag, och som vanligt så slutar den med att vi bebisar får mötas i mitten av bassängen. Som ensam tjej numera så får jag dock räkna med att pojkarna börjar bråka med mig som ni kan se på bilden som pappa tog under vattnet... Vad kan jag säga, pojkar är pojkar...

//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida