måndag, mars 19, 2007

Femte veckan med förkylning...

Nu börjar både jag och mamma och pappa att tröttna på min ständiga förkylning. Mamma och jag har varit hos läkaren och tagit prover, och mamma har ringt vår husläkare flera gånger för att få reda på vad det kan bero på, men ingenting är konstigt... En lite längre förkylning bara, säger husläkaren. Vad det än är så har jag tröttnat! I natt kunde jag knappt sova, på babysimmet idag så var allting jättejobbigt, och jag kan ju inte suga på napp eller äta eftersom jag är så täppt i näsan hela tiden! *suck*


Nåja, ett par bilder från babysimmet kan jag väl stoltsera med i alla fall... Idag så var det mest repetition, men en ny övning var att jag skulle hålla i mig i pappas fingrar utan att tappa greppet var ny i alla fall... Och det var en riktigt svår övning... Jag tappade greppet flera gånger och hamnade under vattnet varje gång, innan pappa lyckades få fatt på mig!

//Meja

Etiketter: , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Måste säga att jag tycker att ni är jätte gulliga med era små badmössor:)
Syrran ska du inte ha så i sommar?
Vi slapp det när vi var iväg med Vilma.

01 april, 2007 17:33  
Anonymous Anonym sa...

Oj det var moster Louise som skrev det innan, sorry.

01 april, 2007 17:34  
Anonymous Anonym sa...

självfallet så är det mössorna som gäller hela sommaren.. åretsn ya mode kanske? stentufft! ;-))

02 april, 2007 02:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida