måndag, mars 12, 2007

Dags för babysim igen...


Idag så var det då dags för babysim igen, men den här gången så var inte mamma med ner i vattnet, utan pappa och jag fick klara oss själva... Den första övningen visade vår lärare Ullis på mig hur alla skulle göra... Jag låg på rygg och pappa sparkade mina ben, samtidigt som han upprepade ordet "sparka"...

Det lät lite lustigt när alla vuxna samtidigt låg och sprattlade med våra ben och upprepade mantrat "sparka, sparka, sparka"... men det fungerade... i alla fall på mig! För i nästa övning så höll pappa mig i armarna och drog runt mig på mage i vattnet samtidigt som han upprepade ordet "sparka"... och då sparkade jag på benen och hjälpte till att komma fram i vattnet!

Dagens pass kändes extra långt tyckte jag, och jag orkade inte riktigt med alla övningarna... men på slutet är det alltid lika roligt då vi bebisar får mötas i mitten av bassängen och prata lite med varandra!


//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida