söndag, mars 25, 2007

Våren, värmen, solen!

Efter mitt långa träningspass på förmiddagen (när jag ålade runt i lägenheten) och en smaskig lunch (Rödspätta med potatis) så gick vi ut på en lång promenad längs med Årstaviken som låg som en spegel i vårvärmen! Det var så varmt och mysigt tyckte jag, och dessutom massor av folk som gick längs med promenaden som jag kunde titta på!


Vi tog oss till farmor och farfars kolonilott, där det fanns en hel del vårblommor; snödroppar, krokus, scilla, och mer! Farmor satt och planerade en rabatt till Carl von Linnés 300 årsjubileum! Vi satt hela eftermiddagen i solen och myste! Farmor tog med mig till Birgittas lott där det var en massa som ville hälsa på mig, och lite senare så kom också pappas kompis Per förbi på en kopp kaffe... Det var så varmt och skönt att vi inte ville gå hem, men till slut så var vi tvugna. Pappa skulle på innebandy och jag började bli hungrig!


Pappa säger att det ska vara så här härligt och varmt väder hela vecka, hoppas vi kan njuta så här varje dag då! Här hittar du fler bilder på mig och lotten från idag!

//Meja

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida