fredag, april 06, 2007

Ännu en månad har passerat...


Igår så blev jag sju månader gammal, tänk vad fort tiden går! Mamma och pappa bestämde sig för att fira detta stort och planerade en alldeles enorm meny med tillhörande bubbel och allt. Jag var så spänd, och längtade efter att få vara med och smaka på allt det goda.. men tror ni att jag fick vara med? Nej, som vanligt så väntade de med sin fina middag tills jag gått och lagt mig för kvällen... Nästa månad så ska jag överraska dem med att vara uppe hela natten om jag inte får vara med på middagen!

Tydligen så var middagen god i alla fall, för mamma och pappa har inte gjort annat än pratat om hur god förrätten med ungsgrillad getost var eller hur bra murkelrisotton passade med dragonsåsen och majskycklingen. Och inte räckte det med två rätter heller, naturligtvis så åt dom en pannacotta med passionsspegel till efterrätt också... och den var såååå god... *suck* Jag säger bara, nästa månad!

Tills dess så får ni nöja er med att titta på alla pappas bilder från mars månad som han tagit!

//Meja

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ska vi nite få se något mer av lilla Meja nu? =(

20 maj, 2007 09:39  
Anonymous Anonym sa...

jo, nu äntligen så börjar det igen!

04 juni, 2007 20:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida