måndag, april 09, 2007

Ännu ett besök till poolen!


Idag så var det återigen dags för babysim efter en veckas uppehåll. Trots att det var annandag påsk så var vi några trogna bebisar där och övade med våra föräldrar och pappa hade med sig kameran ned i vattnet som vanligt... Men vår badlärare var annorlunda. Vi hade fått en ny badlärare som ska ta hand om oss under resten av den här kursen!


I slutet av dagens lektion så berättade hon också lite om nästa steg när vi ska vara under vattnet. Det tycker pappa låter spännande, men mamma ser lite orolig ut när det kommer på tal. Själv vet jag inte vad jag vill... Det enda jag vet är att jag älskar att få bada! Speciellt mycket tycker jag om att mamma och pappa är med i vattnet också!

Pappa var extra flitig med kameran under simpasset och här hittar du alla bilderna!

//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida