onsdag, april 25, 2007

New York, New York


Jag är helt mållös efter resan till New York. Intrycken av alla bilar, alla människorna och de otroligt höga husen är total. Kanske är det att jag känner av jetlag efter resan över Atlanten. Vilket som så var det otroligt spännande att åka till Amerika och se hur stort och pampigt allting är där..


Vi hann även med en del sightseeing när vi gick omkring på Manhattan och vi var bland annat i Central Park, SoHo och naturligtvis på Fifth Avenue (pappa skulle ju handla lite också).


Alla taxiresorna, dom tyckte jag var mest spännande! Att få sitta och hänga ut genom fönstret och se hur hela staden svischar förbi var mäktigt! (Det var tur att mamma höll i mig i benet, för annars hade jag nog klättrat ur taxin...)

Här hittar ni fler bilder från resan till New York och ett litet bildspel.



//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida