måndag, april 16, 2007

Sista besöket i poolen...


Som vanligt när vi är på babysim så är vi där tidigt, jag tror att det beror på att vi alla tycker att det är så roligt där.. Själv så njuter jag av att få vara i vattnet och leka tillsammans med mamma och pappa!


Vår badinstruktör lånade mig för att visa hur vi skulle balansera på en hand, men det gick inte så bra för henne eftersom jag kämpade emot hela tiden. Mamma däremot lyckades ganska snart få till det rätta greppet så att jag kunde stå på egen hand fritt i vattnet. Det var en härlig känsla!


Vi avslutade med några av dom tidigare övningarna som vi gjort, vilket alltid är roligt! Speciellt när pappa snurrar runt mig i vattnet, då känns det som om jag svävar fram.


Idag var det sista gången på babysimmet för den här gången, vilket känns lite tråkigt.. Men tänk vad spännande det ska bli att få komma iväg till andra sidan jordklotet och hamna i New York - the big apple!


//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida