tisdag, november 28, 2006

Är det dags för mig att få ett eget körkort!?

Hej, idag så tog mamma och pappa mig till Täby Centrum och förutom att titta i affärerna där så var vi också på polisstationen. Så mycket som jag suttit i bilstolen på sistonde så tänkte jag att det kanske var dags för mig att få ett körkort eftersom jag blivit så duktig på det, men tydligen så måste jag vänta tills jag blir arton innan jag får mitt egna körkort... Arton år, det är ju en evighet tills jag fyller ett år!

Nåja, vi var i alla fall på polisstationen för min skull! Jag fick sitta framför två stora lampor och blev fotograferad eftersom jag ska få ett eget pass! Om en vecka så kan jag åka ut och upptäcka världen! Undrar bara till vilket land mamma och pappa tar mig till först...

//Meja

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hej på er!
Hoppas allt är bra med er! va kul det är att följa mejas utveckling och se hur stor hon blivit! Hon e ju hur söt som helst ju! :)
ha det gött!
Kramar erika (f.d. Gullberg ;)

29 november, 2006 20:49  
Anonymous Anonym sa...

Absolut! Vi var hos din storebror ikväll på middag och hade hoppats på att få se dig också!

02 december, 2006 00:43  
Anonymous Anonym sa...

ja en annan va ju inte bjuden då da... elaka bror! Ska han få igen! ;)

12 december, 2006 22:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida