söndag, november 26, 2006

Besök och present, kan det bli bättre än så här!?

Idag så fick jag besök av Stefan och Kia som ville komma förbi och se hur jag har det... Ja, kanske ville dom träffa mamma och pappa också! Först i början verkade dom lite rädda för mig, eftersom jag fick sitta i babysittern. Men det var ganska bra, för då fick ju jag en chans att lära känna dom på lite avstånd först. Efter ett tag tog Stefan upp mig i sin famn, och han var så snäll som pratade och lekte med mig hela tiden. Men efter ett tag så blev jag lite kinkig och då lämnade han över mig till Kia istället... då blev jag lite gladare igen. Sedan fick jag ett paket med små gosedjur som jag kan använda i badet bland annat. Jag har inte fått använda dem ännu, men jag hoppas att mamma eller pappa har med dem när jag ska bada nästa gång!

//Meja

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida