måndag, november 06, 2006

Ny ska jag börja träna på gym!

Idag när mamma och jag var ute på stan så köpte vi ett babygym till mig. Det är ganska roligt att ligga under det och titta på djuren som hänger i luften, men jag undrar varför det kallas för ett gym... Jag ligger ju mest och vilar, och det är ju inte så ansträngande! Jag får se till att försöka sträcka mig efter dom där djuren så blir det kanske lite träning... När jag ändå ligger på golvet så kan jag ju också träna på att vända runt också!

//Meja

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Bra Meja! Du måste ju bli lika stark som din kusin, höhö :D

13 november, 2006 20:32  
Anonymous Anonym sa...

Absolut! Det är viktigt att du blir stark och kan stå emot kusinerna som säkert kommer att slita och dra i dig för att få din uppmärksamhet!

13 november, 2006 20:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida