onsdag, november 01, 2006

Vilken rolig stol!

Idag var det riktigt kallt ute, men mamma och pappa bestämde sig ändå för att vi skulle ut och handla och trots den snö som föll. Snön var litet spännande tycker jag. Snöflingorna landade på min hand och smälte bort direkt. Vad märkligt!

Som vanligt trodde jag att mamma och pappa glömt bort att jag också vill köpa saker, men idag när vi var på väg hem från Citygross så stannade dom till på Babyland, och då fick jag min chans! Här fanns det hur mycket som helst att titta på, och jag visste knappt vart jag skulle ta vägen och försökte krypa ur mammas famn. Plötsligt så satte hon ned mig i någon konstig liggande stol och började gunga på mig... Wow, nu kan jag ju se vad som händer runt omkring mig! Plötsligt så tog mamma upp mig från den roliga stolen!? Jag skulle precis protestera när hon satte ned mig i en liknande stol som pappa hade kommit med. Men den var lite märklig tyckte både mamma och jag. Mamma sänkte och höjde den om vartannat hela tiden. BabyBjörn var ju ett trevligt namn, men den verkade inte så rolig tyckte jag... Som tur var verkade inte mamma och pappa tycka det heller, utan de köpte den andra som jag satt i istället!

Hurra! Mamma och pappa köper saker till mig också. Nu var det ju riktigt roligt att följa med och handla. Jag kanske inte ska protestera så mycket nästa gång mamma eller pappa kör in barnvagnen i en affär...

//Meja

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida