tisdag, oktober 24, 2006

Vilken lång shoppingdag!


Gäsp! Nu är jag riktigt trött, den här dagen har varit riktigt lång! Idag lurade mamma och pappa iväg mig på en jättelång bil- och shoppingresa och ingenting köpte dom till mig heller, så jag är lite sur... Mamma sa att vi inte skulle vara borta så länge, men när vi kom hem så var det kolsvart ute!

Det hela började med att mamma ville åka till Barkaby och se om det kanske fanns lite kläder till henne och till mig. Sagt och gjort så åkte vi precis när det regnade som mest, så jag var blöt redan innan vi kom in i bilen. Framme i Barkaby så gick det ganska bra, pappa hittade en tröja och mamma en halsduk. Men sedan åkte vi hem! Hallå, jag då?!? Vi var ju inne i flera butiker som hade barnkläder, men ingenting dög för mamma och pappa så dom köpte inget till mig, bara en julklapp till min kusin Melker...

//Meja

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stackars lilla Meja! Dina föräldrar kör hårt med dig. Men du är i alla fall väldigt söt när du gäspar.

kram
Faster Eva

26 oktober, 2006 08:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida