lördag, oktober 21, 2006

Middag hos farmor och farfar...

Efter en hel dags städande så var det skönt att få komma iväg från lägenheten och komma hem till farmor och farfar på middag... Nästan alla var där, min faster Eva och Anders och alla mina kusiner på pappas sida... Niklas, Fredrik, Emil och Emma. Elva personer var vi runt middagsbordet, hur ska vi klara av det på julafton när vi är två till?!

Det var roligt ikväll eftersom jag fick chansen att vara med andra än bara mamma och pappa. Faster Eva vill alltid gosa och det kändes som om farmor och faster bollade mig mellan sig ett tag. Till slut blev jag dock så hungrig att pappa fick ge mig mat och efter det så låg jag bara och sov i mammas famn tills vi gick hem.

Det var trevligt hemma hos farmor och farfar med alla släktingar, men det är ganska skönt nu när jag ligger i soffan och sover samtidigt som pappa fyller i mina tankar från kvällen här på bloggen...


//Meja

PS. Bilderna från kvällen hittar du här! (Emma, bilderna på dig blev jättebra!)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HAHA söt du är Meja, men jag såg dom... vilken katastrof :O Fräck pappa du har som lägger ut dom på internet :D

26 oktober, 2006 16:09  
Anonymous Anonym sa...

Emma, jag hade inget val! Det var Meja som fick välja bilderna, och när hon såg bilderna på dig så satt hon bara och hoppade och sprattlade i min famn av glädje.

Nu har jag i alla fall tagit bort en av dem, kanske den som var värst? :-)

26 oktober, 2006 22:00  
Anonymous Anonym sa...

Haha okej då.

Jaa men det är rätt lugnt, tror itne så många jag känner ser dom :)

26 oktober, 2006 23:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida