lördag, november 04, 2006

Middag hos farmor och farfar igen!


Ikväll så var vi på middag uppe hos farmor och farfar igen, och det kändes som en övning inför julaftons kväll. Alla mina kusiner på pappas sida, med familjer var där. Det var fullt stohej och jag vart lite kinkig och kunde inte riktigt somna förrän jag fick ligga på mamma i soffan. Under tiden så satt hon och tittade på bilder när pappa var lika liten som jag. Tydligen så är vi väldigt lika! Samma ögon och samma näsa säger mamma nu när hon sett bilderna... Men jag hoppas att jag får lite mer tjejjigt utseende än pappa när jag blir stor!

//Meja

PS. Till vänster om mammas huvud ser du en liten figur som farfar kallar för "lill-pelle" eftersom den påminner så mycket om hur pappa såg ut när han var liten.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Meja!
tala om för din pappa att faster inte gillar att se sin näsa i profil.
Kram faster Eva

16 november, 2006 16:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida