söndag, november 19, 2006

En gigantisk sovplats!

Jösses, i natt så har jag haft massor av utrymme att sova på! Det kändes lite konstigt, men jag sov nog ett par timmar längre än vanligt eftersom jag aldrig nådde fram till sängkanten... Det var i fredags kväll, just som mamma och pappa skulle till att laga middag, som faster Eva och Anders ringde på dörren och kom över med en spjälsäng till mig. Vad skoj att få sova i samma säng som mina kusiner Emma och Emil har sovit i när de var små! Men det känns lite läskigt med en så stor säng... som tur är så har mamma satt upp några gosedjur som vakar över mig när jag sover.

//Meja

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åhh vad fint du passar i min gamla säng :D

20 november, 2006 18:43  
Anonymous Anonym sa...

Allt klär en skönhet heter det ju - och det stämmer på dig, till och med en gammal spjälsäng är du söt som socker i.
Kram
Faster Eva

22 november, 2006 17:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida