lördag, juni 09, 2007

Min passion är glass!


Tänk, finns det något godare än glass egentligen!? Det är ju helt underbart när mamma och pappa köper glass och jag får smaka på den, synd bara att dom gör det så sällan bara... :-((


Det var när vi stod och väntade på busen till Vaxholm för att träffa mormor och morfar som mamma och pappa köpte glass som jag fick smaka på. En sval glass i försommarvärmen var helt underbart, och när vi kom ut till mormor och morfar så skulle pappa naturligtvis bada! Som tur var så fick jag också en chans att leka lite i strandkanten...


Det var roligt att leka i vattnet tillsammans med morfar tyckte jag. Men efter ett tag blev det lite väl kallt för mig i vattnet. Då gick vi tillbaks till mormor och morfars husvagn och där fick jag en badbalja med varmt vatten att leka i istället!



//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida