torsdag, maj 31, 2007

Kusin Melkers födelsedag


Nu har jag varit uppe i Lingbo tillsammans med mamma och mormor och firat kusin Melker som fyllde ett år. Det var verkligen fullt drag hela tiden där upp, och jag fick inte en lugn stund. Bägge mina kusiner Melker och Vilma ville leka med mig hela tiden!

Det jag gillar mest med att hälsa på kusinerna är att få leka med alla deras leksaker. Dom har allt möjligt knasigt och roligt.. Själv har jag ju nästan inga leksaker alls hemma.. Dessutom finns det ju stora ytor att krypa på och trappor att klättra i. Helt underbart!

För en gångs skull finns det lite bilder från när jag är uppe och hälsar på kusinerna.. Mamma kom ihåg att få med sig en kamera och övriga bilder hittar du här!
//Meja

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida