söndag, maj 27, 2007

Morsdag

Idag var jag tillsammans med mamma och pappa i Ringen för att kolla på lite sommarkläder till mig och mamma samt för att köpa presenter till kusin Melker och Stefan och Kias tvillingar. Efter det så gick vi till farmor och farfars kolonilott, och när vi nästan var framme så sprang vi på dom tillsammans med faster Eva och Anders!


Det var så länge sedan jag träffat dem så ett var knappt att jag kände igen dem. Men dom kände allt igen mig, eftersom Eva alltid går in och läser på bloggen vad som händer i mitt liv (och klagar när jag och pappa inte riktigt hinner med).


Nåja, det var i varje fall en riktigt varm och skön dag, nästan för varmt, när vi satt där på lotten och tog en fika på eftermiddagen. På vägen hem så gick vi längs med Årstaviken och då såg mamma en gammal Volvo som hon tyckte att vi skulle köpa och ha i sommar varpå mamma och pappa ägnade resten av kvällen åt att titta på bilannonser på Internet.

//Meja

PS. Mamma var lite sur på pappa i morse eftersom han inte ordnat något idag, men jag tror det gick över under dagen...

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida