lördag, maj 19, 2007

Kristi himmelfärd på Öland...


Nu har jag precis kommit hem från Öland där jag varit en hel vecka tillsammans med farmor och farfar och mamma och pappa. Det var roligt på Öland och jag var ute och lekte en hel del, även om det kändes konstigt att krypa omkring på gräset.


Förutom att leta efter svamp och att åka runt på Öland så byggde mamma och farmor en ny sandlåda till mig! Eftersom jag inte kunde vara med och bygga så fick jag leka med pappa på en madrass i vårvärmen istället..


Eftersom det tog ett tag att få färdig sandlådan så hann jag inte riktigt med att leka i den så mycket. Men förhoppningsvis får jag många tillfällen till det i sommar istället! Då hoppas jag att vi kan stanna på Öland riktigt länge!


Förutom att sola, plocka svamp och bygga sandlåda så hann mamma och pappa med att åka till nyöppnade Ikea i Kalmar och köpa gosedjur till mig, göra om vår sovbod och mycket mer. Dessutom fick jag prova kroppkakor för första gången, och det tyckte jag verkligen om! Eftersom vi var en hel vecka på Öland så hann pappa med att ta en del bilder, och dom hittar du här!

//Meja

Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida