onsdag, juni 06, 2007

Nu kan man se min tredje tand! (Nationaldagen)


Eftersom vi var lediga idag på Nationaldagen så tog jag mig ner till farmor och farfars kolonilott tillsammans med mamma och pappa. Vädret var underbart skönt även om det kanske var lite väl varmt (läs stekhett). Men jag ville ju visa farmor och farfar att min tredje tand är på väg fram. Tyvärr så syns den inte på bilderna...


Pappa och jag hade det jätteskönt på gräsmattan och låg och lekte och sov i solen samtidigt som mamma hjälpte farmor och farfar med blommorna och växterna.

//Meja

PS. Tyvärr verkar det som om ännu en förkylning är på väg, och inte vet vi var den kommer ifrån.. Kanske var det Elin som smittade mig tidigare i veckan... Hoppas att den går över snabbt dock!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida