fredag, juni 01, 2007

Kusin Emmas student!


Idag så var vi alla och tittade när kusin Emma skulle ta studenten. Det var massor med folk på skolgården när jag och mamam kom fram. Pappa med kamerorna hade vi redan tappat bort, men som tur var så lyckades vi ta oss fram till moster Eva och hittade Emma till slut.


När jag trodde att vi skulle åka hem och fira Emma så visade det sig att hon skulle upp på ett lastbilsflak och åka in till stan och festa... Det verkade lite märkligt, men häftigt på samma gång. När jag blir stor och ska ta studenten, då ska jag också åka på ett flak och skrika, precis som min kusin Emma!


Efter vad som kändes som en evighet (och efter att jag sovit ett tag på eftermiddagen) så kom Emma till slut hem från stan så att vi fick fira henne lite extra. Det var roligt, men jag blev lite skrämd av Strössel...


Här hittar du de övriga bilder som pappa tog under dagen!

//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida