lördag, juni 23, 2007

Midsommar!


Tänk, nu har jag fått fira min första midsommar! Det var riktigt roligt tyckte jag, även om det kändes lite konstigt med ett filmteam som höll på och filmade oss när det var sillunch och när vi dansade runt midsommarstången. Är det alltid så? Jag som tycker att det brukar vara nog så jobbigt med pappa och hans kameror hela tiden...


Det var synd att det var så mulet och blåsigt, om ändå solen hade tittat fram lite mer.. Som tur var så kunde jag ha kul med kusinerna Vilma och Melker i sandlådan.. Mormor och morfar var ju naturligtvis också med eftersom vi firade på deras husvagnscamping! Förutom att du kommer att kunna se mitt firande på TV4+ nästa vår, så finns bilderna som pappa tog här!



//Meja

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida