söndag, december 24, 2006

Julafton!

Äntligen så har det blivit julafton! Jag och mamma började med att ta en tidig julpromenad medan pappa sov... Det var helt öde på stan och inte en bil på Hornsgatan, det kändes nästan lite spökligt!

Strålande sol och varmt, närmare tio grader, och inte en snöflinga så långt ögat kan nå! När vi kom tillbaks så väckte vi pappa och åt julfrukost med risgrynsgröt och julskinka. Eller åt och åt, jag fick ju mest sitta och titta på när mamma och pappa åt förstås.


Efter frukosten så var det dags för julklappsöppning på golvet vid granen.. Jag hade fått massor med paket, det var knappt så att dom nedersta grenarna fick plats! Mamma och pappa som öppnade min paket tyckte att allt var så sött och gulligt... Själv tyckte jag att dom gröna och röda presentsnörena var mest intressanta och jag satt och drog i dem mest hela tiden! Tack för alla fina julklappar!

God Jul till alla mina läsare!

//Meja

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

GOD JUL MEJA! Vilka bra klappar jag fick av dig (och din mamma och pappa) idag :) Puss och kram gulleplutt!

25 december, 2006 01:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida