torsdag, december 21, 2006

Snart är det julafton, och jag är förkyld igen...


Kanske var jag lite väl kinkig igår kväll under middagen, men det är ju så jobbigt nu när förkylningen har brutit ut på nytt i min kropp... Mamma, varför skulle vi åka till ditt dagis för!? Nu kommer jag ju att vara sjuk på julafton! Det är ju bara tre dagar kvar...

Tänk, tre dagar kvar till min första julafton. Undrar vad som kommer att hända! Det är så spännande! Och det ligger redan massor med julklappar under granen... De ser ut att växa för varje dag som går! Idag kom det till exempel julklappar från min gammelmormor och morfar som skickat upp paket till mamma och mig! Dessutom ser jag ett stort paket från jultomten till mig som ligger långt in under granen... Jag kan knappt bärga mig till julafton!

//Meja

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida