torsdag, december 14, 2006

Ett flytande dygn senare...

*pust* Nu har jag kommit hem efter ett dygn på Östersjön. Mamma och pappa tog med mig på en kryssning till Mariehamn med Cinderella... Själv var jag mycket nöjd eftersom jag fick komma iväg på en resa och upptäcka en massa nytt... Dessutom fick jag smeknamnet "charmtroll" av alla snälla gubbar och gummor som kom fram och ville prata med mig... Mamma och pappa var så stolta och malliga över mig! Det var roligt med alla som ville klappa mig på kinden och prata med mig, men till slut vart det nästan för mycket... Tur att resan bara varade i ett dygn!

//Meja

PS. Nu undrar ni kanske varför det står två glas på bilden, men det är bara för att visa på att pappa fokuserade mer på att prova olika whiskeysorter i baren istället för att ta fina bilder på mig under resan! :-(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida