måndag, december 11, 2006

Nytt besök på BVC...

Idag var det återigen dags för ett besök på BVC. Det var trevligt som alltid och vi började med att mamma tog av mig mina kläder för att vi skulle se hur mycket jag växt den senaste månaden... När mamma lade ned mig på skötbordet så tog jag chansen och visade genast för tanten från BVC hur duktig jag blivit och snurrade över på mage! Efter ett tag så verkade mamma tröttna på mitt snurrande och lade mig i vågen istället... Tänk, nu är jag hela 62 centimeter lång och väger 5620 gram! Mamma tyckte att jag blivit tung, men det är ju bara 839 gram mer jämfört med för en månad sedan!

Efteråt så satt mamma och pappa och pratade med tanten från BVC som vanligt och jag satt i mammas knä och hade det mysigt... Men då var det tydligen dags för något helt nytt... Tanten kom fram och satte sig bredvid mig. Hon började tvätta mitt ben och pratade med mig, och sedan plötsligt så stack det till... *AJ* Det gjorde jätteont när tanten stack in sin spruta i mig... Tidigare har det varit ganska roligt att gå till BVC, men nu vet jag inte riktigt längre... Som tur var så tröstade både mamma och pappa mig, så det onda gick över ganska snabbt i alla fall. Men jag vet inte om jag vill göra om det två gånger till...

//Meja

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Inge kul att få spruta ju! Stackars liten! Så kul att få följa hennes framfart här :) Kram på er

12 december, 2006 22:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida