söndag, juli 01, 2007

Ännu en månad har passerat...


Nu har ännu en månad passerat i mitt lilla liv.. Fast nog börjar det kännas ganska gammalt nu!? Jag är ju faktiskt tio månader gammal - tvåsiffrigt minsann! Fyra tänderhar jag fått, jag klappar händerna och all möjlig mat som mamma och pappa äter får jag provsmaka på. Och allt tycker jag lika mycket om!

Månaden passerade väldigt fort, det var roligt att komma ned till kolonilotten och värmen och farmor och farfar och alla besöken ute hos mormor och morfar i Vaxholm. Men höjdpunkten var att fira midsommar i Vaxholm.. Synd bara att vädret var så dåligt... Här hittar du i varje fall alla bilder som inte fick plats någon annanstans!



Nu bär det snart av till Öland för semester.. Det ska bli så spännande, det känns som en evighet sedan jag var där senast!

//Meja

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida